Kundecase

– Enklere, raskere og bedre for alle!

Accept Servicepartner AS ble etablert i 1993 og holder til ved Lierstranda like ved Drammen. Siden 2014 har firmaet brukt Mellora, først som gratisverktøy, men siden 2018 har de to firmaene hatt et tett samarbeid. 

– Alle våre ledere og mange av våre renholdere/ kantinemedarbeidere, har tilgang til systemet og bruker det daglig. I tillegg har svært mange kunder sin egen bruker og benytter den til å gi oss tilbakemeldinger, sier Magne Helgheim, eier og markedssjef. 

Det er et firma i stadig vekst vi snakker om, for siden 2005 og frem til i dag har det vært en god utvikling. I 2022 omsatte Accept Servicepartner AS for rundt 240 millioner kroner – og er etablert over hele landet. 

– Vi bruker Mellora sitt verktøy hovedsakelig til å dokumentere utførte oppgaver og kvaliteten på utførte arbeider. I tillegg ligger nødvendige dokumenter som renholdsplaner og sikkerhetsdatablader lett tilgjengelig, fortsetter Helgheim.

Firmaet driver innen renhold, vindusvask, kantinedrift, sikkerhet og matteservive. Ved bruk av Mellora sitt verktøy har det blitt en bedre hverdag. 

– Det har helt klart gitt oss et konkurransefortrinn i form av enklere kommunikasjon og dokumentasjon til kundene våre. Før vi kom skikkelig på banen med Mellora, sjekket vi markedet for FVD-løsninger, men vi kom fram til at Mellora AS hadde det mest brukervennlige systemet. 

Den opprinnelige planen for Accept var enkel bruk

– Utgangspunktet vårt var å bruke Mellora sin løsning til dokumentasjon av leveransene på fast renhold, men vi har sett underveis at det fint kan brukes til temporært renhold og kantinetjenester.

Når det kommer til bruken av verktøyet fra Mellora – sier Helgheim:

– Ja, dette er et enkelt verktøy å bruke, spesielt i forhold til de konkurrerende løsningene vi har sjekket ut. Her er det brukervennlige løsninger, mens vi hos andre vi sjekket var det motsatte – mer kompliserte løsninger. 

Helgheim avslutter med å fortelle at alle ledere og mange av deres renholdere/ kantinemedarbeidere, har tilgang på systemet og at det brukes daglig. 

– Absolutt et verktøy jeg med glede anbefaler andre.