Digitale verktøy for HMS og kvalitet

Bruk HSEQ-verktøyene fra Mellora på både stasjonære maskiner, laptoper, nettbrett eller smarttelefoner. Bli oppdatert og se på statistikk med noen få tastetrykk uansett hvor du er til enhver tid. Å ha tilgang til dine rapporterings- og saksbehandlingsverktøy uansett hvor du er i verden via verdensveven forenkler HSEQ-prosessen og gjør forbedringsarbeidet ditt svært kostnadseffektivt.

  • Send inn avvik og RUHer og legg ved bilder

  • Fyll ut sjekklister relatert til HMS og Kvalitet etc.

  • Gjennomfør risikovurderinger og SJA raskt og enkelt

  • Hold styrende dokumentasjon oppdatert og alltid tilgjengelig

Du trenger ikke å installere programvare, oppdatere regelmessig eller bekymre deg for maskinvareinvesteringer. Bruk nettleseren din til å betjene HSEQ-rapporter uansett hvor du er. Vårt mål er at våre kunder ikke skal trenge opplæring for å bruke systemet. Logg inn, utfør og logg ut. Keep It Simple!

Via den integrerte tjenesten HSEQ Editor kan du redigere verdier i rullegardinmenyer og legge til sjekklistemaler med tilhørende beskrivelser (prosedyrer) etter behov. Definer om sjekklistene skal være synlige i databasen eller i app og database, og lag logiske kategoristrukturer som samsvarer med din bedrift.

Statistikk på all input

Det som legges til i HSEQ Reports kan enkelt analyseres inne i systemet uten å drukne i alternativer og funksjoner.
  • Søk og filtrer etter type rapport, hendelsestype, lokasjon/sted, dato/klokkeslett etc.

  • Lag grafer som viser antall rapporter, hendelser, typer risiko, hendelsesårsaker etc.

  • Få oversikt over prosentfordelingen på sakene

  • Ha kontroll på utvikling over tid (trend)

  • Hent fram kostnadsdetaljer på alle saker som er medlt inn og behandlet

Benyttet av kunder verden over

Vi har levert hundrevis av systemer til kunder spredt over hele verden på alle kontinenter. I tillegg bruker titusener HSEQ+, vår gratisapp. Våre kunder tilhører alle slags segmenter. Her er bare noen av dem.
Et standard oppsett inkluderer …
App for iOS og Android med deres egen grafiske profil
Rapporter for Avvik/RUH, Ulykke, Nestenulykke etc.
Digitale sjekklister
Moduler for SJA og risikovurderinger
Årshjul og handlingsplaner
Online saksbehandling
Brukerstyring
Automatisk e-postvarsling inkl. påminnelser
Dokumentsenter for prosedyrer, datablad etc.
Infosenter for informasjonsflyt
Mulighet til å lage egne sjekklistemaler
Full kontroll med innhold i rapporttyper
Logo på pdf’rapporter
Statistikk og grafmulighet
Analyse og kontinuerlig forbedring

Kom igang i dag!

Enkel og veldig forståelig prismodell - mulig å utsette/dele opp betalingen med Klarna

1 til 10

ansatte
kr 990
00 pr. måned
  • To operativsystemer (iOS+Android)
  • Én språkpakke inkludert
  • Online saksbehandling etc.

11 til 20

ansatte
kr 1490
00 pr. måned
  • To operativsystemer (iOS+Android)
  • Én språkpakke inkludert
  • Online saksbehandling etc.

21 til 50

ansatte
kr 1990
00 pr. måned
  • To operativsystemer (iOS+Android)
  • Én språkpakke inkludert
  • Online saksbehandling etc.

For forespørsler om et system for et høyere antall ansatte, vennligst ta kontakt ved å bruke skjemaet under. Ved å kjøpe programvaren godtar du automatisk innholdet i vår personvernerklæring. En formell kontrakt vil bli satt opp etter kjøpet. Denne vil inkludere detaljer knyttet til både Mellora som selger og din bedrift som kjøper.
Vennligst les vår standard lisensavtale før kjøp av tilgang.

Send en forespørsel

Fyll ut skjemaet nedenfor for å komme i gang med digital HMS og kvalitet i dag!